Visuell identitet
Den visuelle identiteten skapes når virksomheten bruker rammeverket som er formgitt aktivt. Det innebærer å ha et sett grafiske verktøy som brukes stramt og lekent på samme tid. Det beste resultatet får de virksomhetene som samarbeider tett med designere, som har en strategi og som strekker seg litt videre i hvert prosjekt.
LIKESTILLINGS- OG DISKRIMINERINGSOMBUDET
Videreutvikling av den grafiske profilen, profilveiledning og malverk i samarbeid med Nano design
ATLAS ALLIANSEN
Atlas-alliansen jobber for å fremme rettighetene og bedre levekårene for funksjonshemmede i fattige land. Munch design har i samarbeid med Nano design utviklet ny grafisk profil.
FROGNER MENIGHET OSLO
Logodesign og grafisk profilveiledning
FONTENEHUSET DRAMMEN
Videreutvikling av logo og grafisk profilveiledning
NORGES DØVEFORBUND
Rådgivning for videreutvikling av logo og grafisk profil // i samarbeid med Supervisuell
BÆRUM NÆRINGSRÅD
Logodesign og grafisk profil