Nano Design_Atlas2.jpg

Visuell identitet

Den visuelle identiteten skapes når virksomheten bruker rammeverket som er formgitt aktivt. Det innebærer å ha et sett grafiske verktøy som brukes stramt og lekent på samme tid. Det beste resultatet får de virksomhetene som samarbeider tett med designere, som har en strategi og som strekker seg litt videre i hvert prosjekt.

LIKESTILLINGS- OG DISKRIMINERINGSOMBUDET

LIKESTILLINGS- OG DISKRIMINERINGSOMBUDET

Videreutvikling av den grafiske profilen, profilveiledning og malverk i samarbeid med Nano design

Nano Design_LDO2.jpg
Nano Design_LDO3.jpg
Nano Design_LDO4.jpg
Nano Design_LDO5.jpg
Nano Design_LDO6.jpg
Nano Design_LDO7.jpg
Nano Design_LDO8.jpg
Nano Design_LDO9.jpg
Nano Design_LDO10.jpg
Nano Design_LDO11.jpg
ATLAS ALLIANSEN

ATLAS ALLIANSEN

Atlas-alliansen jobber for å fremme rettighetene og bedre levekårene for funksjonshemmede i fattige land. Munch design har i samarbeid med Nano design utviklet ny grafisk profil.

Nano Design_Atlas4.jpg
Nano Design_Atlas5.jpg
Nano Design_Atlas3.jpg
Nano Design_Atlas6.jpg
Nano Design_Atlas2.jpg
Nano Design_Atlas7.jpg
Nano Design_Atlas8.jpg
FROGNER MENIGHET OSLO

FROGNER MENIGHET OSLO

Logodesign og grafisk profilveiledning

2020_08_visuell-identitet2.jpg
FONTENEHUSET DRAMMEN

FONTENEHUSET DRAMMEN

Videreutvikling av logo og grafisk profilveiledning

2020_08_visuell-identitet4.jpg
NORGES DØVEFORBUND

NORGES DØVEFORBUND

Rådgivning for videreutvikling av logo og grafisk profil // i samarbeid med Supervisuell

2020_08_visuell-identitet6.jpg
BÆRUM NÆRINGSRÅD

BÆRUM NÆRINGSRÅD

Logodesign og grafisk profil